Stijn Dahm
Voorzitter

Hi! Mijn naam is Stijn Dahm, twintig jaar oud en tweedejaars student van de opleiding International Business. Ik heb voor deze opleiding gekozen omdat ik een passie heb voor het vakgebied sales. Naast mijn studie ben ik daarom werkzaam als Hoofd Commerciële Binnendienst bij Zwager Koffie, waar ik mijn passie voor het vak volledig kan uiten. Binnen het bestuur van S.V. Communis vervul ik de positie van voorzitter voor het komende schooljaar. Ik zal daarom regelmatig betrokken zal zijn bij zowel formele als informele activiteiten die wij voor jullie gaan organiseren. Bij vragen met betrekking tot S.V. Communis kan je altijd bij mij terecht. Aarzel daarom niet om mij aan te spreken in de schoolgangen!

Maria Driessen
Sponsoring & Externe partijen

Hello! My name is Maria Driessen, I am an international student from the beautiful British Columbia, Canada. I am 21 years old and am currently studying International Business. Previously, I had spent two years studying at Thompson Rivers University, in Canada, until my transfer here at Avans. My move to the Netherlands was influenced for many reasons, one being the capability for a stronger network; therefore, I am excited to gain experience working with sponsors and external parties. As serious as I am for my future, I also believe in balance; you can find me in the middle of the dance floor at any party. I am excited to share what we have in store for this year, and I look forward to meeting more of you!

Faye Ebbenhorst
Marketing & Communicatie

Yuri Brand
Algemene zaken & Website

Hi! Ik ben Yuri Brand, 22 jaar oud en studeer international business. Naast mijn studie run ik een mediabedrijf waarin ik me bezighoud met het maken van websites, video-editing en het beheren van sociale mediakanalen. Ik ben lid geworden van het bestuur om naast mijn studie en werk ook actief deel te nemen aan sociale activiteiten. Ik breid graag mijn netwerk uit en organiseer samen met de andere bestuursleden gedenkwaardige activiteiten om de studententijd voor iedereen onvergetelijk te maken. Als je vragen hebt of gewoon een praatje wilt maken, aarzel dan niet om contact op te nemen!

Alysha Verhage
Penningmeester en Secretaris

Als nieuw bestuurslid van onze vereniging stel ik mij graag aan jullie voor. Mijn naam is Alysha Verhage en ik ben drieëntwintig jaar oud. Momenteel zit ik in mijn derde jaar van de opleiding Commerciële Economie. Dit jaar zal ik de rollen van penningmeester en secretaris op mij nemen. Als penningmeester zal ik de financiën zorgvuldig beheren voor de nodige investeringen. Daarnaast zal ik als secretaris ervoor zorgen dat informatie en communicatie gestructureerd en helder verloopt. Ik verheug me om dit jaar samen te werken met het bestuur, de leden en alle betrokkenen. Met goede samenwerking en inzet kunnen we mooie resultaten behalen. Laten we er een geweldig jaar van maken!